Zaštita potrošača
Pritužbe i sporovi
Pružatelj usluga poštuje važeće zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Pružatelj usluga ulaže sve napore kako bi ispunio svoju dužnost uspostave učinkovitog sustava rješavanja pritužbi i odredio osobu s kojom se kupac može obratiti telefonom ili e-poštom u slučaju problema. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese studio.970info@gmail.com. Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.
U roku od pet radnih dana pružatelj će potvrditi da je primio pritubuž, obavijestiti kupca koliko će vremena trebati za njezinu obradu i obavještavati kupca o napretku procesa. Pružatelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti potraživanja i troškova nastalih u samom rješavanju spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor na sudu. Stoga pružatelj ulaže sve napore da sve sporove riješi sporazumno.